donderdag 9 mei 2013

Festivals en fotografie

Sinds 2 jaar ben ik de gelukkige eigenares van een Canon EOS 550D. Ik wist eerlijk gezegd nog nauwelijks wat van fotografie af, maar ben, nadat ik hem in mijn bezit had, direct aan de slag gegaan met de handleiding en de camera zelf. Inmiddels heb ik alles redelijk onder de knie en ben ik dól op het maken van foto's!
Hieronder zijn een aantal foto's te zien die ik heb gemaakt op een superleuk festival dat jaarlijks in Rotterdam plaatsvindt, namelijk Duizel in het park. Het is een festival met een erg fijne, rustige sfeer. Er is muziek, eten en drinken, poëzie, verhalen, kunst, allerlei activiteiten en wat het extra leuk maakt, is dat er overal picknickkleden liggen uitgestald! Dat nodigt echt uit om heerlijk met een wijntje in de zon te gaan zitten en te genieten van de muziek en de mooie natuur om je heen. Ook dit jaar zal het weer plaatsvinden in het Vroesenpark. Ik ben nu al benieuwd wat voor foto's ik nu weer kan maken! Op deze site kun je meer informatie vinden: www.duizelinhetpark.nl/


5 opmerkingen:

  1. Ik ben ook van plan om de 550d aan te schaffen, is 'ie aan te raden??
    Ik vind je foto's in ieder geval erg mooi!

    www.el-eventh.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ellen,
      Dankjewel voor je compliment! De Canon 550D is zéker aan te raden. Je hebt inmiddels ook al de 600/650D volgens mij, maar die zijn meteen weer een stuk duurder en kwalitatief nauwelijks beter (enkel het filmen is met betere resolutie).
      De 550D heeft heel veel mogelijkheden, maar is toch simpel in gebruik. De basislens die je er bij krijgt, is erg fijn voor beginners.
      Succes!

      ♥,
      Eline

      Verwijderen
  2. Hoi Ellen,
    Dankjewel voor je compliment! De Canon 550D is zéker aan te raden. Je hebt inmiddels ook al de 600/650D volgens mij, maar die zijn meteen weer een stuk duurder en kwalitatief nauwelijks beter (enkel het filmen is met betere resolutie).
    De 550D heeft heel veel mogelijkheden, maar is toch simpel in gebruik. De basislens die je er bij krijgt, is erg fijn voor beginners.
    Succes!

    ♥,
    Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's! Ik wil ook nog een nieuwe camera aanschaffen dus dit soort artikeltjes zijn altijd fijn, liefs

    On diraît que c'est la mode

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! De Canon 550D is echt aan te raden.
      Ik zal zeker ook eens kijken op jouw blog!

      ♥,
      Eline

      Verwijderen

Héél erg bedankt voor je reactie! ♥