donderdag 9 mei 2013

Instagram, wie heeft het nog niet?

Zoals velen tegenwoordig ben ook ik gezwicht voor Instagram. Ik kan uren zoet zijn met het maken van foto's van alles en nog wat en met het toevoegen van effecten en filters. Zelfs van een oude sok kun je nog een mooie foto maken als je er één of ander hip effect overheen gooit! Helaas maakt mijn oude iPhone 3S niet de meest mooie foto's, zeker niet in het donker, dus ik win geen prijs met mijn foto's (zeker niet als je een Canon gewend bent...).
Hieronder een overzichtje van een aantal foto's. Ik ben trouwens te vinden onder de naam: la_jeune_fille (en voor wie er goed heeft opgelet bij Frans: dat betekent 'het jonge meisje')
Je ziet foto's van dingen in huis, op mijn werk, en gewoon alles wat ik de moeite waard vind om op de foto te zetten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Héél erg bedankt voor je reactie! ♥