woensdag 15 mei 2013

Review thermoskan van Alles in Wonderland

Gisteren kreeg ik een pakketje binnen van de webshop www.allesinwonderland.nl
Alleen al van de website word je enthousiast. Wát een vrolijke, kleurrijke lay-out en wát veel leuke producten!
De zilverkleurige 'Fatima' thermosfles/theepot had ik al een tijdje op het oog. Hij zou perfect passen in mijn retro/vintage interieur. Ik kan je zeggen: in het echt is hij nóg leuker dan op de foto. De thermosfles staat perfect in mijn keuken en op de salontafel tussen alle gekleurde kopjes. Ook is hij makkelijk in gebruik.
Dit is de beschrijving die op de site staat:
"Deze stijlvolle thermoskan 'Fatima' uit de kitchen pastels-collectie van Present Time is een echte musthave! Ideaal voor een picknick in het park, een uitstapje naar de zee, gewoon in de tuin of een theekransje met vriendinnen. Houdt warme dranken goed warm en ziet er bovendien heel chique uit! Geïnspireerd op een retro design."

De Fatima thermosfles kost €32,95 en is te bestellen in twee kleuren: lichtblauw of zilver. Via deze link kun je je bestelling plaatsen http://www.allesinwonderland.nl/keuken/275-thermoskan-fatima-.html
Alles in Wonderland heeft ook een winkel gevestigd in Rotterdam.

Geniet van de foto's!

1 opmerking:

Héél erg bedankt voor je reactie! ♥