woensdag 8 april 2015

Paris, je t'aime deel 2

Geniet mee van nóg meer foto's van het práchtige Parijs! De foto's zijn gemaakt tijdens bezoekjes aan Parijs in de afgelopen 5 jaar met een ouderwetse camera (met rolletjes. Rolletjes? Ja, rolletjes.) Vandaar dat de foto's niet scherp zijn. Dit vind ik niet storend en de foto's juist een mooi effect geven.

Toelichting bij de foto's:
Foto 1: Hier zij je mij rechts lopen. Dit is bij metrostation Voltaire en tevens bij het hotel
Foto 2: La tour Eiffel: lijkt me duidelijk!
Foto 3: Een schilder bij een idyllisch pleintje bij Montmartre
Foto 4: Zie omschrijving bij foto 3
Foto 5: Le metro met een 'eenzaam' oud mannetje, metrostation Abbesses
Foto 6: Schilders/kunstenaars druk in de weer bij Montmartre
Foto 7: Regen in Parijs, overstekende mensen



En binnenkort deel 3!

8 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik ga over 5 dagen naar Parijs en kan echt niet wachten, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Parijs is héérlijk! Ik ben er zelf twee keer geweest en hoewel Londen nog altijd mijn number one town blijft kan ik Parijs ook wel waarderen. Ook MOET ik je even een complimentje geven over je prachtige artistieke foto's! Doe je goed, meid!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, wat lief! Deel 3 komt er binnenkort aan ;-)
      Londen is zeker ook geweldig! En Barcelona en Venetië en en......

      Verwijderen
  3. Leuk van die oldschool foto's! Parijs is mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen

Héél erg bedankt voor je reactie! ♥